تو میدونی عشق چیه؟؟


Avareh Marg Copyright © 1390 - 1394 All right reserved


خانوم محترم تومیدونی عشق چیه؟تعصب چیه؟

عشق و تعصب اونی نیست که تو فکرمیکنی.معنی تعصب این نیست که وقتی یکی میگه "الهی قربون آرش برم"بهش بی احترامی کنی واسه اینکه فکرمیکنی آرش فقط متعلق به توهست.فکرمیکنی فقط خودت دل داری.

عشق این نیست که فقط قربون صدقه ی عکساش بری.من نمیگم که توهیچی ازعشق نمیدونی و من سلطان عاشقام فقط میخوام بگم توداری اشتباه میکنی.من هیچ کاری بهت ندارم.اصلا دوس ندارم باهات حرف بزنم فقط به خاطراخلاقاته نه چیزدیگه.تومیای تو روی من میگی من خیلی آرش رودوس دارم هرچی ازدهنت درمیادبه من میگی چون من دیدمش .میگی می میری براش .جزاون به هیچکس دیگه فکر نمیکنی ولی از۳۰کیلومتری به پسرا امارمیدی.

دخترعزیز تودازی اشتباه میکنی...میدونی عاشق واقعی کیه؟؟؟اون پسربچه ایه که روشیشه ی سرویس مدرسش باعشق مینویسه"می دونم آرش آقای گل میشه".اونیه که فقط به خاطرخودش دوسش داره نه به خاطرچیزایی که داره.عاشق اونیه که دنیاروتوچشای آرشش میبینه.اونیه که فقط به خاطر عشقش نفس میکشه.به خاطرعشقش به هزارنفرپشت می کنه .کسیه که خیلی مغروره ولی به عشقش که میرسه غرورشو خیلی راحت میشکنه.

 

 

امروزمعلم ریاضیمون ازمن یه برگه گرفت که توش دوتا آهنگ عاشقونه نوشته بود.منم بالاش نوشته بودمـ  فقط برای آرش.کلی هم جمله ی عاشقونه خودم نوشتم توبرگه.رفتم پای تخته وقتی برگشتم دیدم کاغذه دست معلممونه فقط نگام میکرد.بغل دستیم به جای من داشت سکته می کرد.ولی من خیلی خونسردنشسته بودم وسرم به کارخودم گرم بود.میدونی چرا ؟چون میدونستم که ایناهیچی نمیتونن بگن.فوق فوقش کم کردن انضباطه که واسه من صفره.یا حالا توپرونده مینویسن و یه تعهدمیگیرن و تمام.مهم اینه که اسم آرش توقلب من هک شده.شایدبتونن کاغذوپاره کنن وبریزن توسطل اشغال ومنو یه کوچولوناراحت کنن ولی هیشکی نمیتونه یک لحظه هم منوازفکروخیال آرش دورکنه.من نه به هوادارای آرش کاردارم نه به قول تووخیلی های دیگه به ابروهای ورداشتش نه به خالکوبیش نه به نیمکت نشینیش نه به قدوقوارش نه به صورت برنزه شدش نه به یه سری کاراش که خودت میدونی چیومیگم.من به هیچکدوم ازایناکارندارم من خودشومیخوام.ایناهم مهم هست ولی من خودشودوس دارم مث بعضیاعاشق تیپ و قیافش نشدم.من بدجور عاشقش شدم پس عاشقش هم میمونم.گنده ترازتوهاش نتونستن به من درمورداین عشق چیزی بگن حالا تو جوجه فکلی اومدی به من میگی دس ازسرآرش من وردار.؟؟؟؟بروبابا توهم خودتودرست کن

 






http://up.ghalebgraph.ir/up/galebgraph/authors/hamidreza/Bahman94/3/10.png


1 / 9 / 1390 5:29 بعد از ظهر |- اواره مرگ -|

C†?êmê§